May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۲۶۸۹
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
0
بعضی ازکشورها یه دنبال سنگ اندازی در مسیر سرمایه گذاری در ایران هستند این درحالی است که با وجود همه اقدامات صورت گرفته از سوی آنها شرایط اقتصادی و زمینه های فعالیت در کشور آنقدر مطلوب است که در پسا برجام هیات های تجاری از تمامی دنیا رهسپار ایران شده اند.
پول‌نیوز-جذب سرمایه خارجی کمک بسزایی به تامین مالی پروژه های بزرگ کشور می کند اما هم اکنون موانع متعددی بر سر راه سرمایه گذار خارجی وجود دارد.

محمدحسین میرمحمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: باید فضایی مطلوب در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور فراهم شود تا نگرانی بابت تامین منابع مالی پروژه های عمرانی وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: بعضی ازکشورها یه دنبال سنگ اندازی در مسیر سرمایه گذاری در ایران هستند این درحالی است که با وجود همه اقدامات صورت گرفته از سوی آنها شرایط اقتصادی و زمینه های فعالیت در کشور آنقدر مطلوب است که در پسا برجام هیات های تجاری از تمامی دنیا رهسپار ایران شده اند.

به گفته این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درکشور، امیدواریم سال جاری سرمایه گذاری خارجی، درکشور به مراتب بیش از سال های گذشته باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: