April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
برنامه بانک کشاورزی برای تسهیل مبادلات مالی ایران و روسیهپول‌نیوز- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست هیات تجاری ایران با اعضای اتاق بازرگانی سنت پترزبورگ از عزم جدی بانک کشاورزی برای تسهیل مبادلات مالی و ارتقا سطح تراز تجاری ایران و روسیه خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر شهید زاده بعدازظهر پنجشنبه ششم خرداد سال جاری ، در حاشیه سفر به روسیه در نشست هیات تجاری ایران با اعضای اتاق بازرگانی سنت پترزبورگ شرکت کرد. وی طی سخنانی گفت: بانک کشاورزی برای استفاده بهینه از شرایط پساتحریم به منظور بهبود روابط تجاری ایران با روسیه در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته ، برنامه ریزی کرده است و ارتقا سطح تراز تجاری ایران و روسیه را در دستور کار خود دارد.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده همچنین در این سفر به منظور رایزنی و بسترسازی برای ایجاد کانال ارتباطی مالی بین بانک های دو کشور و توسعه صادرات محصولات کشاورزی ، دیدار با مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه ،  سخنرانی در همایش بزرگ تجاری ایران و روسیه  و دیدارهای دوجانبه با مدیران عامل بانک های مطرح روسیه را به انجام رسانده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: