May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۳۸۷۶
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
0
مدال زرین روابط عمومی ایران هر سال به مدیر منتخب صنعتی که به کارآمدی و اثربخشی روابط‌عمومی باور داشته و بهترین عملکرد در حوزه حمايت از فعاليت هاي ارتباطي را داشته باشد و همچنین زمینه تحرک مناسب و فعالیت حرفه‌ای واحد روابط‌عمومی تحت مدیریتش را فراهم کرده است تقدیم می‌شود.
مراسم اهدای مدال زرین روابط عمومی برتر توسط مدیرعامل بیمه رازیپول‌نیوز- پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت که همزمان با چهارمین هفته روابط‌عمومی با حضور استاتید و صاحبنظران این حوزه برپا شد، مدال زرین روابط عمومی سال 95 اهدا گردید.

در این کنفرانس یک روزه که با حضور دکتر یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه رازی و جمعی از مدیران و کارشناسان و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و صنعت دربخش های مختلف اقتصادی، صنعتی،‌اجتماعی و فرهنگی برگزارشد، از فعالان و حامیان این حوزه تقدیر و مدال زرین توسط دکتر یونس مظلومی به مهندس هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان مدیرعامل برتر در حوزه ارتباطات اعطاء شد.

گفتنی است مدال زرین روابط عمومی ایران هر سال به مدیر منتخب صنعتی که به کارآمدی و اثربخشی روابط‌عمومی باور داشته و بهترین عملکرد در حوزه حمايت از فعاليت هاي ارتباطي را داشته باشد و همچنین زمینه تحرک مناسب و فعالیت حرفه‌ای واحد روابط‌عمومی تحت مدیریتش را فراهم کرده است تقدیم می‌شود.

لازم به ذکر است دکتر ولی‌الله سیف مدیرعامل بانک کارآفرین در سال 91 ، دکترمهدی کرباسیان در سال 92، دکتر یونس مظلومی مدیر عامل شرکت بیمه رازی در سال 93 و دکتر علی دیواندری رئیس سابق بانک ملت و بانک پارسیان در سال 94 از دریافت کنندگان این مدال بودند.

همچنین در ادامه این کنفرانس کارگاه های آموزشی و پنل تخصصی با حضور اساتید بنام عرصه روابط عمومی و تبلیغات برای علاقه مندان و دانشجویان حاضر در این نشست تشکیل شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: