May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۴۳۰۰
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
0
دکتر حیدری رئیس اداره بهزیستی استان لرستان نیز در این مراسم گفت: حمایت بانک قوامین از برنامه های خدا پسندانه موسسه «امروز، کیمیای فردا» و اعلام آمادگی این بانک برای ارائه خدمات بانکی به روشندلان و خانواده های آنان در سراسر استان شایسته تقدیر است .
‌قوامین؛ یاری گر روشندلان لرستانیپول‌نیوز- در راستای توانمند سازی مادی و معنوی روشندلان وکم بینایان استان لرستان ، مدیریت شعب بانک قوامین در این استان با ارائه تسهیلات خرد به موسسه خیریه «امروز، کیمیای فردا» تنها موسسه یاری گر روشندلان استان، از آنان حمایت می کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ابراهیم میررضایی مدیر شعب بانک در لرستان در نخستین سالگرد تاسیس موسسه خیریه «امروز، کیمیای فردا» در جمع مدیران و خیران استان گفت: بانک قوامین علاوه بر پرداخت تسهیلات به روشندلان استان و حمایت مستمر از فعالیت های این موسسه خیریه در نظر دارد تجهیزاتی در حوزه بانکداری الکترونیک با رویکرد بهره مندی روشندلان در این استان راه اندازی کند.

دکتر حیدری رئیس اداره بهزیستی استان لرستان نیز در این مراسم تصریح کرد: حمایت بانک قوامین از برنامه های خدا پسندانه موسسه «امروز، کیمیای فردا» و اعلام آمادگی این بانک برای ارائه خدمات بانکی به روشندلان و خانواده های آنان در سراسر استان شایسته تقدیر است .

مرتضی امیری رئیس موسسه خیریه «امروز، کیمیای فردا» نیز ضمن تقدیر از بانک قوامین با اشاره به برنامه های این موسسه خاطرنشان کرد : با وجود عمر یکساله این موسسه خدمات قابل توجهی به جامعه 3 هزار نفری روشندلان وکم بینایان در سراسر استان لرستان ارائه شده که در بخش های آموزشی ، فرهنگی ، درمان و ورزشی قابل توصیف است.

لازم به ذکر است ؛ دکتر ملکشاهی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ، دکتر حیدری رئیس سازمان بهزیستی استان و جمعی از خیرین و روشندلان استان به همراه خانواده در این مراسم حضور داشتند. 

هم چنین در پایان این مراسم هدایا وتندیس هایی به رسم یادبود از طرف بانک قوامین به خیرین نمونه استان تقدیم شد .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: