کد خبر: ۱۸۴۷۹۵
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
0
پويش «همين يك زمين» در راستاي اجراي رسالت اجتماعي بانك از ابتداي فروردين ماه ۹۵ به منظور فرهنگ سازي در حوزه حفاظت از محيط زيست كشور به اجرا گذاشته شد.
فردا؛ اهدای جوایز جشنواره «همين يك زمين»پول‌نیوز- جشن اهداء هداياي برندگان مسابقه محيط زيستي «همين يك زمين» فردا، هفدهم خرداد با حضور ميهمانان، مديران و برندگان اين مسابقه در سالن اجتماعات بانك ايران زمين برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پويش «همين يك زمين» در راستاي اجراي رسالت اجتماعي بانك از ابتداي فروردين ماه ۹۵ به منظور فرهنگ سازي در حوزه حفاظت از محيط زيست كشور به اجرا گذاشته شد.

در اين پويش بانك ايران زمين از مخاطبين خود درخواست كرد در ايام نوروز ضمن حفظ محيط زيست كشور به پاكسازي آن بپردازند و تصاوير آن را جهت شركت در بخش مسابقه اين پويش ارسال كنند.

لازم به ذكر است اين حركت محيط زيستي بانك ايران زمين بسيار مورد توجه مردم، گروههاي محيط زيستي و هنرمندان قرار گرفت، كه با مستند بازديد پنج ميليون نفري تاثير مثبتي را در جامعه محيط زيستي كشور گذاشته است.

بانك ايران زمين در همين راستا برنامه پاكسازي را در هفته روابط عمومي با همكاري ستاد برگزاري اين هفته و شهرداري تهران و مردم در كوهستان دركه به مرحله اجرا درآورد و به پاكسازي اين منطقه پرداخت. همچنين در همين روز در نوزده سرپرستي بانك در تمام كشور اين حركت نمادين جهت همراه سازي مردم براي حفاظت از محيط زيست توسط پرسنل و مشتريان بانك به اجرا گذاشته شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: