May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام شهیدزاده به مناسبت تاسیس بانک کشاورزیپول‌نیوز- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس این بانک، طی پیامی ضمن تبریک این روز، اظهار امیدواری کرد بانک کشاورزی با تکیه بر 83 سال تجربه و تخصص بتواند بیش از پیش در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در فضای پسابرجام ، اعتلا و شکوفایی اقتصادی و ایجاد امنیت اقتصادی در کشور موفق و اثرگذار باشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان و همراهان گرانقدر

سلام علیکم

بیست و یکم خرداد ماه ، سالروز تاسیس بانک کشاورزی، برای خانواده بزرگ این بانک ، اعم از کارکنان تلاشگر ، مشتریان ارجمند و تلاشگران عرصه ی تولید ،  روزی مبارک و پرافتخار است ؛ چراکه یادآور اصالت، سرافرازی و اثربخشی سازمانی دیرپا ولی نوآور به نام بانک کشاورزی است که پایداری و استحکام خود را مرهون همت والا ، تلاش دلسوزانه و اعتماد وفادارانه مردم بزرگوار ایران است.

امسال،  83 سالگی بانک کشاورزی را گرامی می داریم؛ 83 سال خدمت رسانی صادقانه، 83 سال تلاش و پویایی در ساختاری فاخر و اثرگذار، بر همه مردم ایران مبارک باد...

ان شاءالله در سایه لطف حضرت حق ، دلگرمی و محبت شما همراهان فهیم و تکیه بر 83 سال تجربه و تخصص و تلاش ، بتوانیم اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید را در فضای مغتنم  پسابرجام تحقق بخشیم و بیش از پیش در راه اعتلا و شکوفایی اقتصادی و ایجاد امنیت غذایی در کشور گام برداریم .

از شما مردم بزرگوار ، علی الخصوص تولیدکنندگان زحمتکش بخش کشاورزی، برای 83 سال همراهی صمیمانه تان سپاسگزارم و  تقاضا دارم  بیش از پیش برای داشتن ایرانی آباد و سربلند، یاور ما و در کنار ما باشید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: