کد خبر: ۱۸۶۳۱۸
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
0
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام مرغ‌های خود را به قیمت ۴۵۰۰ تومان توزیع می‌کند، ادامه داد: این کالا باید حداکثر به قیمت ۵۱۰۰ تومان به دست مصرف کنندگان نهایی برسد.
دستگاه‌های نظارتی با گران فروشان مرغ برخورد کنندپول‌نیوز-مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه عده‌ای قصد برهم زدن ثبات بازار مرغ را دارند، گفت: مرغ‌های دولتی از کیفیت بالایی برخوردارند و قیمت آنها برای مصرف کننده حداکثر ۵۱۰۰ تومان است.

علیرضا ولی در واکنش به افزایش قیمت مرغ در بازار و مطرح شدن مباحثی مبنی بر اینکه مرغ‌های دولتی از کیفیت پایینی برخوردار هستند و به همین دلیل مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرند، اظهارداشت:  مطرح شدن چنین مباحثی از سوی افراد غیر متخصص انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرغ‌های شرکت پشتیبانی امور دام زیر نظر سازمان دامپزشکی کشور و بهترین متخصصان کشتار  و به صورت کاملا علمی و بهداشتی منجمد می‌شود، اضافه کرد: با توجه به کنترل‌هایی که بر روی این مرغ‌ها صورت می‌گیرد، می‌توان گفت کیفیت آنها از مرغ‌های تازه و منجمد موجود در بازار بسیار بالاتر است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: توصیه ما به مردم این است که خودشان مساله کیفیت مرغ‌های موجود در بازار را بررسی کنند و به نتیجه برسند.

ولی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام مرغ‌های خود را به قیمت ۴۵۰۰ تومان توزیع می‌کند، ادامه داد: این کالا باید حداکثر به قیمت ۵۱۰۰ تومان به دست مصرف کنندگان نهایی برسد.

وی با اشاره به اینکه مرغ‌های دولتی در تمام میادین میوه و تره بار تهران، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌هایی که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شده است، عرضه می‌شود، گفت: ما از ابتدای ماه مبارک تاکنون بیش از ۵ هزارتن مرغ در سراسر کشور توزیع کرده‌ایم، ضمن اینکه این توزیع همچنان ادامه دارد و حدود ۵۵ هزارتن ذخیره در این زمینه موجود است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه مرغ و گوشت قرمز وجود ندارد و کمبودی در این زمینه نیست، اظهارداشت: دستگاه‌های نظارتی باید با کسانی که در حق مردم اجحاف می‌کنند و به دنبال بی ثبات کردن شرایط بازار هستند، برخورد کنند.

ولی با بیان اینکه قیمت مرغ تا ۷ هزار تومان منطقی و بیش از آن نامعقول است، گفت: برخی خرده فروشی‌ها به دنبال ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار هستند.

این مقام مسئول دولتی درباره تاریخ انقضای مرغ‌های منجمد نیز افزود: تاریخ مصرف مرغ‌های عرضه شده به بازار بیش از ۳ ماه است، البته ممکن است در برخی استان‌ها این مرغ‌ها ۳ ماه تاریخ داشته باشند اما در اکثر نقاط کشور این عدد بیشتر از ۳ ماه است.
منبع: مهر
برچسب ها: گران فروشی ، مرغ ، نظارت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: