کد خبر: ۱۸۷۵۹۶
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
0
همكاري پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه دلفت هلند، ارزيابي عالي معاون رييس جمهور از اين مجموعه و دومين همايش صنعت نفت دانش بنيان، تبلور اقتصاد مقاومتي خبر اول اين نشريه است و سخن سردبير نيز به موضوع نمايشگاه بيست و يكم نفت تهران و جايگاه پژوهشگاه در اين رويداد بين‌المللي پرداخته است.
شماره جدید پیک پژوهشگاه صنعت نفت منتشر شدپول‌نیوز- پنجاه و نهمين شماره پیک پژوهشگاه صنعت نفت، با تمركز بر رويدادهاي بيست و يكمين نمايشگاه نفت تهران و گسترش همكاري‌هاي بين‌المللي و همچنين با موضوعاتي نظير پيشخوان، رويداد، گفت و گوي ويژه، نشست خبري، ورزش و سلامت، اخبار ستاد و پرديس به‌ صورت الكترونيكي در 22 صفحه رنگي منتشر شد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، همكاري پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه دلفت هلند، ارزيابي عالي معاون رييس جمهور از اين مجموعه  و دومين همايش صنعت نفت دانش بنيان، تبلور اقتصاد مقاومتي خبر اول اين نشريه است و سخن سردبير نيز به موضوع  نمايشگاه بيست و يكم نفت تهران و جايگاه پژوهشگاه در اين رويداد بين‌المللي پرداخته است.

اين گزارش مي‌افزايد كه در پيشخوان نشريه الكترونيكي پژوهشگاه موضوع رشد 10 درصدي پژوهشگاه، راه‌اندازي مركز آموزش مشترك تخصصي و بين‌المللي، تقدير كارلوس كي روش از حمايت‌هاي پژوهشگاه، برگزاري نشست‌هاي دانشي و امضاء تفاهم نامه با سازمان انرژي اتمي منتشر شده است.

اين گزارش حاكي است در صفحه رويداد اين نشريه گزارش تفصيلي از  مهم‌ترين اتفاقات چهار روزه نمايشگاه به چشم مي‌خورد  كه از آن ميان مي‌توان به بازديد وزير نفت و قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه اين مركز علمي با ديگر شركت‌هاي داخلي و خارجي اشاره كرد.

بر پايه اين گزارش در صفحات آخر مي توان قراردادهاي پژوهشگاه با شركاي بين‌المللي را كه در روزهاي مهم نمايشگاه رقم خود را ديد. بر همين اساس موضوعاتي نظيز كك نفتي محور توجه وزير صنعت، معدن و تجارت، تهران- مشهد بر ريل پژوهش و تمجيد مدير اكتشاف شركت ملي از پژوهشگاه از ديگر عناوني است كه در اين صفحه به آن پرداخته شده است. همچنين در صفحه گفتگوي ويژه اين نشريه گفتگويي با محمدرضا جعفري نصر، عضو هيئت علمي پژوهشگاه كه داراي 150 مقاله علمي، 4 كتاب و 5 ثبت اختراع است انجام شده و موضوع اين صفحه " كتاب قرمز دريچه‌اي به آسمان دانش" نامگذاري شده است.

 همچنين با توجه به اهميت موضوع دومين همايش صنعت نفت دانش بنيان، تبلور اقتصاد مقاومتي، 4 صفحه از اين نشريه به اين رويداد مهم اختصاص يافته است كه در اين صفحات مي‌توان از سخنراني‌ها و نظرات ارزشمند بسياري از مديران صنعت نفت و كشور  نظير معاون اول رييس جمهور،‌رييس سابق مجلس شوراي اسلامي، وزير نفت، رييس و معاون امور بين‌الملل و فناوري پژوهشگاه نام برد.

 موضوع نشست خبري از ديگر موارد حايز اهميت و مهم اين نشريه به حساب مي آيد كه  مهم‌ترين اتفاقات، چالش‌ها و دستاوردهاي محققان اين مجموعه در سال 94 و برنامه ‌هاي 95 توسط رييس، معاونان و روساي پرديس‌هاي سه گانه بيان شده است.

در بخش اخبار ستاد بررسي ارزش دوره‌هاي آموزشي، انتشار تقويم دوره‌هاي آموزشي و انتشار 85 شماره مجله پژوهش نفت و ششمين شماره نشريه انگليسي "petroleum Science & Technology” و همچنين در حوزه پرديس‌ها ثبت اختراع پژوهشگاه در آمريكا و بازديد دانشجويان امپريال كالج از مهم‌ترين موضوعات هستند.

گفتني است  شماره‌هاي گذشته پيك پژوهشگاه در صفحه اصلي و در قسمت منابع موجود بوده و همچنين پیک شماره 59پژوهشگاه از طریق پورتالwww.ripi.ir قابل دسترسی می باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: