کد خبر: ۱۸۷۶۵۱
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
0
5هزار و 160 شهروند تهرانی در شبهای قدر ماه مبارک رمضان امسال با حضور در صف داوطلبان اهدای خون نشان دادند که مثل همیشه ایام و لحظه هایی که نیاز به انسانیت و ایثار باشد‏‏، می توان روی آنها حساب ویژه ای باز کرد .
عاشقانه ترین عدد اهدای خون در شب های قدرپول‌نیوز-پایتخت نشینان در سه شب لیالی قدر با ثبت ۴۴۸۸ واحد خون اهدایی‏، بار دیگر عزم و همت عاشقانه خود را برای نجات جان بیماران نیازمند به خون‏، به نمایش گذاشتند.

۵ هزار و ۱۶۰ شهروند تهرانی در شبهای قدر ماه مبارک رمضان امسال با حضور در صف داوطلبان اهدای خون نشان دادند که مثل همیشه ایام و لحظه هایی که نیاز به انسانیت و ایثار باشد‏‏، می توان روی آنها حساب ویژه ای باز کرد .

حاصل این حضور انسانی و آرمانی در هشت مرکز اهدای خون پایتخت در شب های قدر، ثبت ۴ هزار و ۴۸۸ واحد خون اهدایی برای نجات جان بیماران نیازمند بود که خانم‌ها با سهم ۴ درصدی و آقایان با نقش ۹۶ درصدی در این امر انساندوستانه مشارکت داشتند .

در این شب ها یک هزار و ۶۳۶ اهداکننده مستمر خون توانستند ۳۶ درصد از جامعه آماری اهداکنندگان خون شبهای قدر پایتخت را تشکیل دهند و یازده هزار و ۵۵ نفر با سهم ۲۵ درصدی از این مشارکت انسانی‏، برای اولین بار به خانواده بزرگ اهداکنندگان خون پیوستند و زندگی را با بیماران نیازمند به اشتراک گذاشتند .

آمار تفکیکی میزان اهدای خون در لیالی قدر پایتخت این گونه است که در شب اول قدر‏، جمعه چهارم تیر ۱۳۹۵ تهرانی ها ۱۳۴۳ بار به یاری بیماران شتافتند، یکشنبه ششم تیر ۱۳۹۵ و در دومین شب قدر ۱۶۴۳ شهروند تهرانی نام خود را در بین اهداکنندگان لیله القدری امسال ثبت کردند و در آخرین شب قدر‏، ۱۵۰۲ نفر سه شنبه هشتم تیر ۱۳۹۵ خون اهدا کردند.

منبع: مهر
برچسب ها: احدای خون ، شب قدر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: