May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۸۷۹۹
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
0
پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج در بانک آیندهپول‌نیوز- "طی سال 1395، بانک آینده، مبلغ 278 میلیارد ریال وام قرض ­الحسنه ازدواج به مزدوجین اختصاص خواهد داد. "

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک آینده، از طریق 95 شعبه از مجموع 165 شعبه بانک، موفق گردیده است؛ طی سال 1394 مبلغ 180 (یکصد و هشتاد) میلیارد ریال وام قرض ­الحسنه ازدواج به مزدوجین پرداخت نماید. در راستای گسترش فرهنگ بانکداری بدون ربا و اجرای بخش نامه های بانک مرکزی ج.ا.ایران، قرار است طی سال 1395، مبلغ 278 (دویست و هفتاد و هشت) میلیارد ریال دیگر به مزدوجین اختصاص یابد. به این ترتیب، طی سال­ های 1394و 1395، بانک آینده جمعاً مبلغ 458 (چهارصد و پنجاه و هشت) میلیارد ریال از منابع قرض­ الحسنه ­ی خود را برای تامین هزینه ­های ازدواج و تهیه جهیزیه تعداد کثیری از جوانان عزیز کشور اختصاص داده و خواهد داد.

مراحل اعطای این وام در بانک آینده در کمال سهولت انجام و سایر مراحل نظیر؛ تخصیص و تشکیل پرونده با سرعت انجام می­گیرد. کلیه تخصیص ­های سامانه ازدواج در بانک آینده، نیز بعد از تعیین هر بار سهمیه توسط بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران، روزانه انجام می ­گیرد و خدمت­رسانی به متقاضیان این وام خصوصاً همراهی با قشر جوان، وجهه همت همه همکاران بانک آینده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: