کد خبر: ۱۸۹۵۶۸
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
0
سياوش زراعتي گفت: در شرایط کنونی با توجه به افزایش فضای رقابتی، بانکهايي به موقعیت دست مي یابند که توان ایجاد مزیت های رقابتی با حداقل هزینه و بیشترین سطح دسترسی را برای ذی نفعانشان داشته باشند.
براي دستیابی به رتبه اول شبکه بانکی، توسعه خدمات نوين در دستور كار است
پول‌نیوز- مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با سفر هیات دولت به استان کرمانشاه ضمن بازدید از برخی شعب و شرکت در جلسه مدیریت شعب آن استان، بر توجه به بخش بانکداری نوین به عنوان عامل کلیدی و مهم در ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سياوش زراعتي مدير عامل اين بانك در بازديد از شعب بانك متبوع در مديريت شعب استان كرمانشاه گفت: در شرایط کنونی با توجه به افزایش فضای رقابتی، بانکهايي به موقعیت دست مي یابند که توان ایجاد مزیت های رقابتی با حداقل هزینه و  بیشترین سطح دسترسی را برای ذینفعانشان داشته باشند.

وی افزود: بانکداری نوین و استفاده از شیوه ها و ابزارهای ارتباطی نوین به عنوان راهکاری مناسب و موثر که متضمن کاهش هزینه ها، افزایش سرعت عملیات بانکی و تنوع در خدمات است به عنوان موثرترین راه پیش روی بانک¬هاست.

زراعتی در ادامه با اشاره به ظرفیت و قابلیت بانک صادرات ایران تصریح کرد: به منظور تأمین نیاز و خواسته های مشتریان توسعه کمی و کیفی خدمات به گونه ای که بتواند ارزش افزوده براي بانک و مشتریان را به دنبال داشته باشد در دستور کار قرار گرفته است.

زراعتی در بخش دیگری از سخنانش بر آموزش هدفمند و بازاریابی موثر برای ترویج بانکداری نوین تأکید کرد و افزود: برای فراگيرتر شدن خدمات نوین، بازاریابی هدفمند محصولات در کنار ارائه آموزش های موثر برای تبلور بیشتر فرهنگ بانکداری در جامعه از برنامه های این بانک است که ساز و کارهایي برای آن پیش بینی شده است.

مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه تنها راه موفقیت بانکها در شرایط کنونی پاسخگویی به نیازها و خواسته های مشتریان است اظهار داشت: افزایش تنوع در خدمات بانکها در کنار افزایش انتظارات جامعه، تأمین نظر و پاسخگویی به نیاز مشتریان را پيچیده تر نموده است و در این میان برای اینکه بتوان به موفقیت دست یافت نیازمند ارتباط مستمر و موثر با مشتریان هستیم، در اين راستا بر اساس نیاز آنها نسبت به طراحی محصول و خدمات بانکی اقدام خواهد شد.

وی افزود: این بانک برای اینکه بتواند به شعار اصلی خود یعنی حق با مشتری است جامه عمل بپوشاند برنامه های عملياتي را در دستور کار قرار داده که در این میان نقش کارکنان به عنوان كانون اصلي و اولیه ارتباط با  مشتریان  حايز اهميت فراوان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: