کد خبر: ۱۸۹۶۰۳
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱
۲
پول‌نیوز- چندی قبل مرد جوانی با تسلیم شکایت به دادسرا مدعی شد ازسوی یک تبهکار اینترنتی هدف کلاهبرداری قرار گرفته است.

وی گفت: ازحدود یک سال قبل در شبکه تلگرام با فردی کلاهبردار آشنا شدم.او عکسی از یک زن جوان زیبا منتشرکرده بود و خود را یک بانوی آماده ازدواج معرفی کرد.بعدهم به هم قول ازدواج دادیم.
 
من که با دیدن عکس این زن فکر می‌کردم همسر ایده آل خود را پیدا کرده‌ام بدون اینکه دراین مدت حتی یک بار اورا ببینم  به عناوین مختلف 600 میلیون ریال طی چند مرحله به حسابش واریزکردم. اما درحالی که برای ملاقات حضوری با همسر آینده‌ام لحظه شماری می‌کردم ناگهان ناپدید شدو ارتباطش را نیزقطع کرد.به هیچ کدام ازپیام هایم نیزجواب نداد.

به گفته سرهنگ اسماعیلی رئیس پلیس «فتا»ی کرمان، پس از این شکایت کارشناسان پلیس فتا با ردیابی‌های فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم چند چهره شدند.رئیس پلیس فتای کرمان گفت: وی پس از اینکه با اسناد و مدارک پلیس و شاکی روبه‌روشد لب به سخن گشود واعتراف کرد.

سرهنگ اسماعیلی با هشدار جدی به کاربران شبکه‌های اجتماعی گفت: هویت افراد در فضای مجازی مجهول است و کاربران نباید به هیچ فردی اعتماد کنند، چرا که زمینه سوء استفاده‌های مادی و غیرمادی همواره فراهم است.

 روزنامه ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
11:42 - 1395/04/30
کاملا حقت بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:14 - 1395/04/31
خب شما خیلی خنگ بودی که این کارو کردی مگه زن قحطه که تو تلگرام پیداش کنی...... شاید این خبر صحت نداشته باشه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: