کد خبر: ۱۸۹۹۱۵
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
0
پول‌نیوزخطوط لوله پلی اتیلن (خوراک پتروشیمی) در منطقه پران پرویز پلدختر منفجر و در اتش سوخت.

عصر امروز خطوط لوله شرکت پلی‌اتیلن (خوراک پتروشیمی) که از جنوب به سمت غرب در مسیر پلدختر می‌گذرد در منطقه پران پرویز شهرستان پلدختر منفجر و دچار آتش‌سوزی شد.

فرماندار شهرستان پلدختر ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: عصر امروز در منطقه پران پرویز شهرستان پلدختر خطوط انتقال خوراک پتروشیمی منفجر و در حال آتش سوزی است.

نورالدین درمنان با اشاره به اینکه شرکت وابسته به این خوراک پتروشیمی در منطقه تنگ فنی پلدختر مستقر است و شیرآلات و لوله انتقال این خوراک را بسته و تا یک ساعت دیگر این آتش سوزی به احتمال زیاد مهار می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام نیروهای ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان با توجه به صعب العبور بودن منطقه به محل اعزام شدند و شعله‌های آتش هنوز اجازه مهار آن را نداده است.

فرماندار شهرستان پلدختر عنوان کرد: علت این حادثه هنوز مشخص نیست اما طبق اطلاعات اولیه که بدست ‌آمده به احتمال قوی رانش زمین باعث ترکیده شدن این خط خوراک پتروشیمی و آتش سوزی شده است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: