کد خبر: ۱۹۰۴۹۲
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
0
پول‌نیوز- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد پژو 405 با مسافران در حال استراحت کنار جاده اهر - مشکین شهر, حوالی نقدوز، منجر به فوت چهار نفر و مصدومیت شش نفر شد.

حبیب حسینقلی‌زاده گفت: ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه) در جاده اهر - مشکین شهر، حوالی نقدوز برخورد پژو 405 با مسافران در حال استراحت، به اپراتوری فوریت‌های پزشکی اهر اعلام شد.

وی ادامه داد: با گزارش این حادثه، پایگاه‌های فوریتهای پزشکی نقدوز از شهرستان اهر و شعبان از شهرستان مشگین شهر و همچنین پایگاه امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: با بررسی تکنسین‌های اورژانس 115، از فوت سه مرد مسافر به سنین 55، 30 و 40 ساله و یک زن سرنشین پژو 405 تائید شد.

وی افزود: شش مصدوم حادثه نیز با اقدامات درمانی و پیش بیمارستانی به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی منجر به کاهش حوادث ترافیکی می‌شود.

سرهنگ جواد ناموران،  رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: ناتوانی راننده پژو 405 در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه علت این سانحه رانندگی گزارش شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: پژو 405 ، تصادف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: