کد خبر: ۱۹۱۲۴۰
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
0
حسین پور گفت: 460 دستگاه کارتخوان بانک شهر در دفاتر ناشران و کتابفروشی های بیشتر استان های کشور نصب شده و دارندگان کارت های اهل قلم و سازمان ها و نهادهایی که بن کارت مشارکتی بانک شهر را دریافت کرده اند، می توانند از بن کارت های خود استفاده کنند.
فعال شدن بن کارت های صادرات
پول‌نیوز - مشاور منابع و توسعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعال شدن بن کارت های اهل قلم در بانک صادرات خبر داد و گفت: از اوایل مرداد این بن کارت ها فعال شده اند و صرفا تا پایان اسفند ماه سال جاری معتبر خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی پول‌نیوز، نیکنام حسین پور از نصب دستگاه های کارتخوان بانک شهر در بیشتر کتابفروشی ها و دفاتر ناشران در استان های کشور خبر داد.

وی افزود: 460 دستگاه کارتخوان بانک شهر در دفاتر ناشران و کتابفروشی های بیشتر استان های کشور نصب شده و دارندگان کارت های اهل قلم و سازمان ها و نهادهایی که بن کارت مشارکتی بانک شهر را دریافت کرده اند، می توانند از بن کارت های خود استفاده کنند.

نیکنام ادامه داد: ناشران متقاضی دریافت دستگاه های کارتخوان بانک شهر نیز می توانند با مراجعه به وبسایت خانه کتاب نسبت به ثبت نام جهت دریافت دستگاه کارتخوان بانک شهر اقدام کنند.

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی درباره بن کارت های اهل قلم بانک صادرات نیز گفت: با همکاری به عمل آمده با بانک صادرات، شرکت های ایران کیش و شاپرک از اول مرداد ماه بن کارت های بانک صادرات روی دستگاه های کارتخوان بانک صادرات و ایران کیش فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پالایش اطلاعاتی انجام شده توسط شرکت شاپرک، اطلاعات به مدت سه ماه به دستگاه های ایران کیش منتقل شده و با همان کد صنفی قابلیت استفاده خواهند داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: