کد خبر: ۱۹۲۰۲۴
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
0
سعید گیوه گفت: کل استراتژی های ارتباطی و فروش امروز بر مبنای عرضه به بازار است نه بر اساس تقاضای بازار، در حالی که در راهبرد رقابتی تمرکز تا تمایز، نقطه شروع از عرضه به تقاضا تغییر یافته است.
تمرکز تا تمایز، استراتژی بیمه معلم در بیمه های زندگیپول‌نیوز - مشتریان باید منتظر محصولات جدید بیمه معلم بر اساس استراتژی تمایز باشند.مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم تاکید کرد که استراتژی بیمه معلم در بیمه های زندگی، تمرکز تا تمایز است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سعید گیوه چی با تشریح ایده اصلی این راهبرد گفت: کل استراتژی های ارتباطی و فروش امروز بر مبنای عرضه به بازار است نه بر اساس تقاضای بازار، در حالی که در راهبرد رقابتی تمرکز تا تمایز، نقطه شروع از عرضه به تقاضا تغییر یافته است.

او با تاکید بر این که مشتریان باید منتظر محصولات جدید بیمه معلم بر اساس استراتژی تمایز باشند، اظهار کرد: بیمه معلم توانایی این را دارد که استراتژی تمرکز تا تمایز را به بهترین شکل اجرایی کند.

برچسب ها: بیمه معلم ، گیوه چی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: