کد خبر: ۱۹۲۰۲۶
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
۱
پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت روز خبرنگارپول‌نیوز - محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این پیام آمده است:

17مرداد روز آگاهی و آگاهی بخشی است ، روزی برای پاسداشت سخت کوشی مجاهدت گونه و تعهد استوار خبرنگاران شریف و شجاع ایرانی در نشر منصفانه و متوازن حقایق و اطلاعات به هم میهنان خود در جای جای ایران عزیز.

بی گمان امروزاقتصاد ملی یکی از حساس ترین مقاطع حیات خود را پشت سر می گذارد بنگاههای اقتصادی کشور امروز بیشتر از همیشه نیازمند حرفه ای شدن روندهای اطلاع رسانی و تحلیلگری اطلاعات درباره عملکرد خود و انتظارات مردم هستند.اصحاب رسانه نیز به عنوان یکی از فرهیخته ترین اقشار جامعه  نقش پیشرو را در ایجاد چنین تشکل هایی ایفاء می کنند.

رسانه ها با توزیع مناسب و به موقع اطلاعات بین گروه های مختلف جامعه و بین مردم و مسئولان مسیر توسعه کشور را هموارتر می کنند . خبرنگاران ضمن انتقال دقیق و مسئولانه عملکردها و برنامه های مسئولان به مردم، خواسته ها و مشکلات آنان را منصفانه و بی ملاحظه به مدیران کشور منتقل می کنند.

روز خبرنگار که مصادف با سالروز شهادت یکی از شجاع ترین خبرنگاران شریف ایرانی در راه ایفای رسالت حرفه ای است بر  شما اصحاب شریف رسانه در اقصی نقاط ایران عزیز گرامی باد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
16:32 - 1395/05/27
آیا خبرنگاران هم نمـــــک گیر می شوند؟!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: