May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۲۵۲۹
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
0
مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی ارتقاء دانش و تجربه کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه رازی را از اهداف راهبردی آن شرکت ذکر نمود.
بررسی چالش های بازاریابی بیمه در کشورپول‌نیوز - چالش ها و فرصت های  بازاریابی بیمه در ایران در جلسه دوره بازاریابی و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در جلسه دوره آموزشی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی که در روزهای دوشنبه هر هفته در محل سالن همایش های ساختمان مرکزی شرکت بیمه رازی از ساعت 16لغایت 18 برگزار می شود علاوه بر تشریح کارکردهای انواع بیمه، به ویژه بیمه های زندگی در اجتماع و چالش های درونی و بیرونی فروش بیمه در ایران از طرف جناب آقای علی اعظم محمد بیگی؛ کار شناس ارشد بیمه و نویسنده و ناشر کتاب های بیمه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی ارتقاء دانش و تجربه کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه رازی را از اهداف راهبردی آن شرکت ذکر و اضافه نمود در راستای تحقق این هدف در طول یک سال گذشته بیش از 90 دوره آموزشی در تهران و سایر استان ها در رشته بیمه های زندگی برگزارشده است و در حدود 20 هزار نفرساعت آموزش به کارکنان و نمایندگان شرکت ارائه شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: