April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۲۸۲۶
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
0
پول‌نیوز -عضو تشکل دوستداران طبیعت جهان‎نما گفت: به مناسبت «روز محیط‎‌بان» جشن بادباک‎ها در روز جمعه در شهرستان کردکوی برگزار می‎شود.

زهرا عقیلی اظهار کرد: همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع) که «روز محیط‎‌بان» نام گرفته است جشن بادباک‎ها در زمین پاک شهرستان کردکوی در روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم جشن بادبادک‎ها در روز جمعه ساعت 17 در محل زمین پاک شهرستان کردکوی برای دومین بار همزمان با ولادت حضرت ثامن‎الحجج که به ضامن آهو ملقب شده است برگزار خواهد شد.

عقیلی با بیان اینکه این مراسم بهانه‎ای است تا از زحمات کسانی که آن طور که شایسته تقدیر هستند و هنوز در جامعه برای مردم شناخته شده نیستند معرفی شده و از آنها تقدیر شود.

عضو تشکل دوستداران طبیعت جهان‎نما هدف از برگزاری این مراسم را معرفی محیط‌بانان به مردم برشمرد و ابراز داشت: سعی می‎کنیم در مراسم پرواز بادباک‎ها وظایف و مسئولیت‎های محیط بانان را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: شرکت‎کنندگان در این مراسم با ساختن بادباک‎هایشان به زمین پاک شهرستان کردکوی می‎آیند و با هدف کاهش زباله در طبیعت در این مراسم شرکت خواهند کرد.

عقیلی با بیان اینکه بعد از مراسم پرواز بادباک‎ها برنامه‎های متعددی انجام می‎شود، یادآور شد: دعوت از طنزپردازان استان گلستان و مراسم پاسداشت 119 محیط بان شهید در سراسر کشور از جمله برنامه‎هایی است که در این شهرستان برگزار خواهد شد.
منبع: فارس
برچسب ها: گلستان ، جشن بادبادک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: