کد خبر: ۱۹۳۱۶۱
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
0
ایمانی با اشاره به اهدافی که بانک مهر اقتصاد در مقوله شایسته سالاری دنبال می کند، اظهار داشت: این آزمون برپایه خود اظهاری و خود ارزیابیِ مهارت، دانش و مشخصه های فردی در دو سطح کارکنان و مدیران شعب عملياتي شده است.
برگزاری آزمون سنجش شایستگی در بانك مهراقتصاد
پول‌نیوز - آزمون سنجش شایستگی ویژه کارکنان و روسای شعب بانک مهر اقتصاد همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی – مدیرعامل بانک – در حاشیه برگزاری این آزمون، گفت: آزمون شایستگی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ شایسته سالاری در ساختار اجرايي و مديريتي و در راستاي توجه و تمركز بر مدیریت مبتنی بر شایستگی و شناسایی استعدادها و ظرفيت های مدیران و کارکنان بانك برگزار شده است.

ایمانی با اشاره به اهدافی که بانک مهر اقتصاد در مقوله شایسته سالاری دنبال می کند، اظهار داشت: این آزمون برپایه خود اظهاری و خود ارزیابیِ مهارت، دانش و مشخصه های فردی در دو سطح کارکنان و مدیران شعب عملياتي شده است.

مديرعامل بانک خاطر نشان کرد: با توجه به هدف گذاري هاي بانک مهر اقتصاد در مدیریت شایستگی و براساس فضاي ترسيم شده در سند چشم انداز آن که بر مبنای اسناد اقتصادي بالادستي نظام طراحي شده، این آزمون در مراحل گوناگون و با رویکرد سنجش سطح تخصصي کارکنان و ارزیابی میزان کفایت و لیاقت آنان در انجام وظایف محوله، توانایی پذیرش مسئولیت، استفاده بهینه از کارایی پرسنل، تعیین جایگاه متناسب بر اساس توانايي هاي اجرايي و تخصصي شركت كنندگان برگزار گردیده است.

وی با تاكيد بر ضرورت اجراي اصل شايسته سالاري در اركان مختلف بانك مهر اقتصاد گفت: تعهد افراد نسبت به اهداف از پيش تعيين شده همچون انجام درست وظایف محوله، احترام به فرهنگ و ارزش های حاکم بر بانك، تلاش مستمر برای تحقق اهداف از مواردی است كه براي توسعه بانك در نظر گرفته شده است.

ایمانی افزود: اجرای این قبیل برنامه ها موجب می شود ساختار كلان مديريتي بانك مهر اقتصاد در راستای پاسخگويي به مطالبات همکاران در زمینه ارتقاء سطح تخصصي و ایجاد فرصت های برابر انتظام یابد و بانک در مسير توسعه و تحقق اهداف از پيش تعيين شده گام بردارد.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به تعداد بالای شرکت‌کنندگان آزمون اظهار داشت:‌ این آزمون با این تعداد شرکت کننده، روش سنجش مناسبی که کارکنان مهارت‌ها، دانش و آگاهی‌شان را محک ‌زنند تا در صورت نیاز، خود را به دانش نوین بانکداری مجهز سازند.

برگزاری آزمون سنجش شایستگی در بانك مهراقتصاد

ایمانی افزود: انتخاب و انتصاب مدیران رده‌های مختلف اداری و اجرایی، یکی از مسائل مهم و ضروری در بانک است چرا که مهم‌ترین عامل دوام یک سازمان، فرزانگی و شایستگی مسئولین و مدیران آن می‌باشد.

مدیر عامل بانک ادامه داد: چنانچه مدیران شایسته و تربیت یافته در رأس سازمان‌ها قرارگیرند، کیفیت فعالیت‌های سازمانی به طور فزاینده‌ای بهبود خواهد یافت چرا که مدیریت شایسته، محور اصلی توسعه سازمان ها می شود از اینرو شایسته سالاری در نظام ارتقاء و انتصاب بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس این گزارش در این آزمون دانش کارکنان در زمینه های هوش و استعداد تحصیلی، بانکداری اسلامی، بانکداری الکترونیک، بانکداری داخلی، حقوق بانکی، محصولات و خدمات، تجزیه و تحلیل صورت های مالی و حراست مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید معاون سرمايه انساني، مدیر كل امور مديران، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و روسای ادارات امور شعب غرب و شرق استان تهران نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: