کد خبر: ۱۹۳۳۱۷
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
0
سهمانی گفت: مشتری زمانی راضی خواهد شد که کیفیت خدمات دریافتی را مطلوب ارزیابی کند. این کیفیت شامل سرعت، سهولت،‌ ارزانی خدمات و تکریم مشتری است.
مشتری‌ محوری مهم‌ترین استراتژی بانک رفاه
پول‌نیوز - دکتر محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه در همایش سراسری مدیران صف و ستاد این بانک گفت: مشتری‌ محوری مهم‌ترین استراتژی بانک رفاه است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر سهمانی در این همایش اظهار داشت: تمامی ارکان بانک باید مشتری محوری را در کانون توجه خود قرار دهند و در تمامی اقدامات باید رضایت مشتری لحاظ شود.

وی افزود: مشتری زمانی راضی خواهد شد که کیفیت خدمات دریافتی را مطلوب ارزیابی کند. این کیفیت شامل سرعت، سهولت،‌ ارزانی خدمات و تکریم مشتری است.

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی مشتری مدار تلاش می کند تمامی خدمات خود را در بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه دارد.

دکتر سهمانی تجهیز بیش از پیش شبکه شعب بانک رفاه مطابق با استاندارهای روز را از جمله برنامه های این بانک عنوان کرد .

وی با اشاره به گشایش عرصه های بین المللی در پسا برجام، اظهار داشت: بانک رفاه ظرفیت های ویژه ای برای برداشتن گام های اثربخش در حوزه های بین المللی دارد و آماده ارائه انواع خدمات ارزی و بین المللی به مشتریان خود است.

مشتری‌ محوری مهم‌ترین استراتژی بانک رفاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: