کد خبر: ۱۹۳۸۵۲
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
0
ایمانی گفت: بحث سودآوري شعب از اهميت ويژه اي برخوردار است لذا تمامی جهت گيري ها و سياست هاي بانك برای تأمين منافع سهامداران، باید در راستای افزایش بهره وری و بهينه سازي روش ها و فعاليت ها باشد.
بازدید مدیرعامل بانک مهراقتصاد از شعب تهران
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب دولت آباد و فخرآباد شرق استان تهران رهنمودها و راهکارهای لازم را برای بهینه سازی ساختمان و فضای این دو شعبه ارایه کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی - مدیرعامل بانک - در بازدید از بخش های مختلف این شعب و بررسی مسائل و مشکلات موجود با کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک ابراز داشت: بحث سودآوري شعب از اهميت ويژه اي برخوردار است لذا تمامی جهت گيري ها و سياست هاي بانك برای تأمين منافع سهامداران، باید در راستای افزایش بهره وری و بهينه سازي روش ها و فعاليت ها باشد.

ایمانی افزود: نوسازی و بهینه سازی فضای شعب به عنوان يكي از برنامه هاي اصلی سازمان در سه مرحله بهبود وضعيت، جابجايي و افزایش آنها با اخذ مجوز از سازمان های ذیربط در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل بانک خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شعب دولت آباد و فخرآباد به لحاظ منابع، مصارف و سودآوری باید هر چه سریعتر فضای این شعب به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان توسعه یابد.

ایمانی تصریح کرد: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار پولی و مالی کشور از برنامه های اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد است.  

وی مشتری مداری را در افزایش سهم بازار موثر دانست و گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه بانک مهر اقتصاد است و با اتکاء به این مهم  بوده که این بانک طی سال های اخیر موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده است .

وی از کارکنان شعب به عنوان سفیران بانک مهر اقتصاد یاد کرد و گفت: کارکنان، نماینده بانک هستند و مستقیماً می توانند در سطح رضایتمندی مشتریان اثرگذار باشند.

مدیرعامل بانک افزود: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان امر مهمی است و این وظیفه بر عهده یکایک همکاران پرتلاش است چرا که تنها شما می توانید با شناختی که از موقعیت های محل کار خود دارید، زمینه جذب و نگهداری مشتریان جدید را فراهم نمایید.

ایمانی با اشاره به پیشرفت های چشم گیر بانک مهر اقتصاد، افق های روشنِ پیش روی این بانک را دست یافتنی عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد در مسیر حرکت خود با اتکاء به ظرفیت های داخلی، تعامل مناسب و استفاده از راه کارهای علمی و عملی به تمامی اهداف خود دست خواهد یافت.

گفتنی است در این بازدید معاون امور مناطق و پشتیبانی و رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران مدیر عامل بانک را همراهی کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: