April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۴۴۴۷
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
0
پول‌نیوز -  آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کاروان کشتی ایران به گروه شانس مجدد بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو رسید تا همچنان به کسب مدال برنز امیدوار باشد.

در ادامه رقابتهای وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل که از ساعت ۱۶ امروز(یکشنبه) در سالن «کاری اوکا» شهر ریودوژانیرو در جریان است، رضا یزدانی توانست با توجه به فینالیست شدن گازیموف از آذربایجان به گروه شانس مجدد راه یابد.

یزدانی باید با ادامه مبارزاتش در گروه شانس مجدد به دیدار رده بندی برسد تا بتواند برای کسب مدال برنز بجنگد.

 کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در دور اول «ابراهیم بلوکباشی» از ترکیه را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داده بود، اما در دور دوم با ناداوری با نتیجه ۳ بر یک مغلوب «ختاگ گازیموف» شد.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

ایران در این دوره از بازی ها تا به حال صاحب ۸ مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری و حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال طلا شده اند،‌ کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد مدال نقره کسب کرد و سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.
منبع: مهر
برچسب ها: یزدانی ، کشتی آزاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: