May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۵۲۵۳
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵
0
پول‌نیوز -نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: قرچک جوان‌ترین شهرستان کشور به لحاظ بافت جمعیتی است.

سید حسین نقوی حسینی در همایشی در جمع مدیران، کارمندان، نخبگان و دیگر اقشار مختلف شهرستان قرچک که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: قرچک جوان‌ترین شهرستان کشور به لحاظ بافت جمعیتی است و نسل جوان این منطقه آماده خدمت به کشور هستند.

وی مردم با ایمان، ولایی و همچنین شهدا، خانواده معظم آنان و ایثارگران را سرمایه‌های اصلی قرچک عنوان کرد و گفت: دولت در شرایط سختی است، شرایط فعلی کف درآمدی دولت طی 35 سال گذشته است.

نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را دو الگوی مدیریت انقلابی، ولایتمدار و دینی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور دقایقی پیش و همزمان با هفته دولت به‌منظور افتتاح چند پروژه شهرستان قرچک به این شهرستان سفر کرد.

وی در بدو ورود به شهرستان قرچک از سوی سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مسعود مرسل‌پور فرماندار قرچک، حجت‌الاسلام اسکندری قائم مقام اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولان قرچک مورد استقبال قرار گرفت.

معاون حقوقی رئیس جمهور به‌منظور افتتاح پروژه‌های هفته دولت به شهرستان قرچک سفر کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با خانواده سردار شهید حجت ملاآقایی از جمله برنامه‌های سفر نیم‌روزی معاون حقوقی رئیس جمهور به شهرستان قرچک بود.

حجت‌الاسلام انصاری در ادامه این سفر در جلسه شورای اداری، فعالان و نخبگان قرچک حضور یافت.

همچنین امروز معاون حقوقی رئیس جمهور پروژه‌های هفته دولت شهرستان قرچک را افتتاح کرد.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: