May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - احد آزادی خواه ، درباره نشست روز سه شنبه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیوست لایحه برنامه ششم توسعه در این کمیسیون بررسی و تصویب شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین مقرر شد که بیمه فعالان قرآنی در کنار فعالان هنری دیده شود و همچنین استقرار روحانی در روستاهای بالای صد خانوار تا پایان سال دوم برنامه به تصویب رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مقرر شد بر اساس درخواست وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی زمین جهت ساخت ورزشگاه در اختیار این وزارتخانه قرار دهد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه امروز کمیسیون فرهنگی دولت مکلف شد که اعتبار گسترش رسانه های نوین را برای صدا و سیما تامین کند تا سیستم پخش ارتقاء پیدا کند، افزود: دولت نیز مکلف شد درباره تبلیغات و حق پخش برنامه های ورزشی با هماهنگی سازمان صدا و سیما لایحه ای به مجلس تقدیم کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه همچنین وزارت کشور مکلف شد سند آسیب شناسی کشور در مناطق مختلف را تا پایان سال اول برنامه ششم توسعه تدوین کند اظهار داشت: براساس پیوست دیگری به این لایحه، شرکت فرش ایران حداکثر پس از گذشت یک سال از برنامه از زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت خارج شده و زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید براینکه موارد الحاق شده به برنامه ششم توسعه بار مالی برای دولت ندارد، گفت: اما چند موردی که بار مالی دارد، محل تامین آن توسط نمایندگان مشخص شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: