کد خبر: ۱۹۶۱۱۰
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
0
پول‌نیوز -مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان از برقراری پروازهای ایرتاکسی در مسیرهای کوتاه از بندرعباس به جاسک و ابوموسی خبر داد.

محمود امانی بنی مدیر کل فرودگاههای استان هرمزگان با نمایندگان شرکت هواپیمایی پویا ایر در خصوص برقراری پرواز مسیر جاسک – بندرعباس و افزایش مسیر ابوموسی – بندرعباس برگزار شد

امانی بنی ضمن تاکید بر اهمیت برقراری این گونه پروازها افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص برقراری پرواز جاسک ولبیک شرکت هواپیمایی پویا ایر نسبت به فرمایشات معظم له این طرح در راستای کمک به محرومیت زدایی هرچه بیشتر با تمام توان در حال پیگیریست و ان شاالله این پروزه هدیه ای به مردم شریف استان خواهد بود.

امانی گفت : در این امر مهم باید از شرکت هواپیمایی پویا تشکر کرد . چرا که بر قراری این پروازها در سطح استان قطعا کاری جهادی خواهد بود

امانی بنی در ادامه جلسه با پر اهمیت خواندن برقراری پروازهای کوتاه برد در سطح استان افزود: با توجه به وعده داده شده در خصوص برقراری مسیر های جدید پروازی به زودی شاهد پروازهای کوتاه برد در مسیر های درون استانی خواهیم بود و امیدواریم این پروازها رضایت مندی هرچه بیشتر مردم را در بر داشته باشد.
منبع: مهر
برچسب ها: بندرعباس ، جاسک ، ابوموسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: