کد خبر: ۱۹۶۶۵۶
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
0
پول‌نیوز - اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از صدور 379مورد مجوز سقط درمانی (جسمانی) در تهران از ابتدای فروردین تا پایان تیر ماه سال جاری خبر داد. 
 
625تن برای دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (1394) با تعداد درخواست 649تن 3،7 درصد کاهش یافته است.

شرایط ضروری برای صدور مجوز سقط درمانی به دو گروه تقسیم می شود شرایط مربوط به ناهنجاری های جنینی و شرایط مربوط به وجود یک بیماری جدی در مادر که در مورد مشکلات و ناهنجاری های جنینی، تشخیص قطعی ناهنجاری با آزمایش ژنتیک معتبر ویا سونوگرافی معتبر، ناهنجاری یا ناهنجاری ها موجب حرج مادر شود.

رضایت آگاهانه وکتبی مادر، سن بارداری کمتر از 19هفته براساس سونوگرافی سریال معتبر و اینکه حرج مادر توسط 3متخصص مربوطه تشخیص و به تایید پزشکی قانونی برسد نیز از شرایط ضروری صدور مجوز سقط درمانی است .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: