حضور شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در جشنواره
پول‌نیوز - در نخستین جشنواره" خیابان کتاب " که عصر روز شنبه 13 شهريور ماه در شهر محلات برگزار شد امور آب و فاضلاب محلات با همكاري روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي با برپايي غرفه"كتاب آب" حضور فعال يافت.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، زهرا طراوتی فکور مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت با اشاره به خبر فوق اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار گردید و در همین راستا امور آب و فاضلاب شهرستان محلات با ایجاد غرفه ای در این جشنواره و ترغیب بازدید کنندگان به مطالعه کتابهایی با موضوع آب و شركت در مسابقه كتابخواني كه همزمان برگزارشد ،از شرایط کمبود آب  در کشور و روشهای صرفه جویی در مصرف آب آشنا شوند.

وی با ياد آوري اين موضوع كه كتاب و آب هر دو در بحرانند ؛ كتاب از  كم مصرفي و آب از پر مصرفي خاطر نشان کرد: هر چه مردم مطاله بيشتري داشته باشند علاوه بر اينكه آگاهي هايشان نسبت به علوم بيشتر مي شود و مهارت هاي زندگي را مي آموزند ، نسبت به مسایل مربوط به بحران آب نيز آگاه تر شده و صرفه جویی بهتری در رابطه با مصرف آب خواهند داشت.

مدیر روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي در ادامه عنوان کرد: از هر ظرفيت و فرصتي براي تبيين الگو مصرف و فرهنگسازي مصرف بهينه آب در بين اقشار مختلف جامعه به ويژه كودكان و نوجوانان باید استفاده کرد.

طراوتی اظهار داشت: از ديگر برنامه هاي آب و فاضلاب در اين جشنواره حضور عروسك قطره در ميان كودكان ، برگزاري نمايشگاه و كارگاه نقاشي كودكان،  اهداء بروشور و كتابچه روش هاي صرفه جويي در مصرف ، كتاب كودك با موضوع آب و كالاهاي تبليغي بود .

  گفتني است اين جشنواره براي اولين بار در كشور توسط فرمانداري شهرستان محلات و به همت مشاوران جوان فرماندار برگزار و ميز هاي مبادله كتاب ، مبادله قليان با كتاب ، مسابقه و اهداء كتاب ، آثار مولفين شهرستان محلات‌،دفاع مقدس با محوريت محلات ، ارتباط با مولف،معرفي حوزي ، فروش كتاب كتاب  ايستگاه هاي مطالعه كتاب و مجلات ، جمع آوري كاغذهاي باطله و ايستگاه هاي مطالعه كتاب و مجلات،ديوار نويسي ، عضويت در كتابخانه هاي شهرستان و... از بخش هاي مختلف اين جشنواره بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: