کد خبر: ۱۹۷۳۳۵
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
0
علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، با بیان اینکه در دوهفته اخیر قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی هزار تومان افزایش یافته، گفت: نرخ گوشت گوسفندی به نسبت هفته گذشته تغییری نداشته و به ثبات رسیده است.
وضعیت بازار گوشت در آستانه عید قربانپول‌نیوز - رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هر کیلو شقه بدون دنبه 31 هزار تومان به مغازه دار و 34 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، با بیان اینکه در دوهفته اخیر قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی هزار تومان افزایش یافته، اظهار داشت: نرخ گوشت گوسفندی به نسبت هفته گذشته تغییری نداشته و به ثبات رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر هر کیلو شقه بدون دنبه 30 الی 31 هزار تومان به مغازه دار و 33 الی 34 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

ملکی ادامه داد: با جلوگیری نسبی خروج دام از مرزها تا حدودی عرضه افزایش یافته که همین امر ثبات قیمت را به همراه داشته است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در خصوص وضعیت دام در آستانه عید قربان بیان کرد: برخی سودجویان درآستانه عید قربان اقدام به ذخیره دام زنده می کنند از این رو باید منتظر ماند و دید که اوایل هفته آینده وضعیت به کدام سمت و سو پیش می رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: