کد خبر: ۱۹۷۹۱۷
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
0
ميزان تسهيلات اعطايي اين بانك به طرح هاي ياد شده بيش از دوهزار و 450 ميليارد ريال بوده و بهره برداري از آنها يك هزار و 160 شغل ايجاد كرده است.
افتتاح 41 طرح توسط بانک صنعت و معدنپول‌نیوز - تعداد 41 طرح مربوط به صنايع ساختماني ، معادن و كاني غير فلزي در سال گذشته با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن به بهره برداري رسيدند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ميزان تسهيلات اعطايي اين بانك به طرح هاي ياد شده بيش از دوهزار و 450 ميليارد ريال بوده و بهره برداري از آنها يكهزار و 160 شغل ايجاد كرده است.

تعداد طرح هاي صنايع دارويي و سلو لزي و شيميايي افتتاح شده با استفاده از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال گذشته به 30 طرح مي رسد كه با بهره مندي از 6 هزار و 668 ميليارد ريال تسهيلات براي يكهزار و 900 نفر شغل آفريني كرده اند.

گفتني است مجموع طرح هاي به بهره برداري رسيده در سال گذشته با تسهيلات بانك صنعت و معدن 120 طرح صنعتي با 12هزار و 500 ميليارد ريال تسهيلات و اشتغالي بالغ بر 5هزار و 55 نفر بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: