کد خبر: ۱۹۸۱۳۰
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
0
علی روستایی با بیان اینکه این فرد زندانی ، فراری از زندان بابل بوده است، افزود: ماموران نیروی انتظامی که در صحنه حاضر بودند، غرق شدن وی را حادثه دریایی اعلام کردند.
زندانی فراری در دریا غرق شدپول‌نیوز - علی روستایی در گفت و گویی بیان کرد: جسد این فرد در پارکینگ پنجم و دراعماق دریا از سوی یکی از قایق های تفریحی کشف شده است.

وی با بیان اینکه این فرد زندانی ، فراری از زندان بابل بوده است، افزود: ماموران نیروی انتظامی که در صحنه حاضر بودند، غرق شدن وی را حادثه دریایی اعلام کردند.

وی گفت: ناجیان غریق جسد این مرد 27 ساله را تحویل شهرداری بابلسر دادند تا برای انتقال به سردخانه و مراحل قانونی اقدام شود.

ساحل بابلسر دارای 18 طرح دریا است که هشت طرح آن در داخل شهر و مابقی آن در محدوده شهرک های خصوصی مستقر است.

فصل تابستان سواحل مازندران بویژه سواحل بابلسر پذیرای صدها هزار مسافر است و از این رو برای کمک به مسافرین جهت استفاده ایمن در دریا بیش از 100 طرح سالمسازی در نقاط مختلف سواحل مازندران ایجاد شده است .

در طرح های سالمسازی ، ماموران نجات غریق ، وسایل کمک امدادی و امکانات رفاهی وجود دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: