May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۹۰۱۸
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
0
مرتضی اکبری که از سوی بانک صادرات ایران به عنوان نماینده هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی شده بود با اعطای حکمی از سوی رییس هیات‌مدیره به سمت مدیرعامل این بانک منصوب شد.
مدیرعامل جدید بانک قرض‌الحسنه مهر منصوب شد
پول‌نیوز - مرتضی اکبری طی حکمی از سوی هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سکان هدایت این بانک را به دست گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مرتضی اکبری که از سوی بانک صادرات ایران به عنوان نماینده هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی شده بود با اعطای حکمی از سوی رییس هیات‌مدیره به سمت مدیرعامل این بانک منصوب شد.

طی مراسمی با حضور حسین قضاوی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات، بنایی مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا، پدرام رئیس هیات‌مدیره، صمدی و غفاری اعضای هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اعضای هیات‌مدیره بانک توسعه صادرات و جمعی از مدیران بانکی، مرتضی اکبری به عنوان مدیرعامل جدید بانک معرفی شد.

در این مراسم قضاوی ضمن تبریک عید سعید غدیر گفت: امیدوارم تقارن این عید موجب برکت برای مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باشد تا بتواند بیش از پیش در ارائه مطلوب خدمات بانکی به مشتریان کوشا باشد.

وی در خصوص هدف ایجاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی کشور اظهارداشت: تشکیل این بانک با هدف احیای ارزش‌های بزرگ اسلامی در جامعه و ترویج قرض‌الحسنه به عنوان یکی از شعائر مهم مذهبی صورت گرفت و تلاش شد تا با بهره‌گیری از مکانیزم قرض‌الحسنه در راستای رفع نیازهای مردم و تامین مایحتاج ضروری اقشار ضعیف، گام‌های موثری برداشته شود.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: اکنون مسیر تکاملی این بانک طی شده و رفته رفته از جهت منابع مالی، تجهیز نیروی انسانی مناسب و فراهم‌سازی شعب لازم به حد مطلوبی دست یافته است.

در ادامه این مراسم محسن پدرام ضمن اشاره به خلاصه‌ای از عملکرد بانک بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حدود ۵۲۸ شعبه در سراسر کشور طی ۸ سال گذشته با ارائه خدمات مطلوب در جامعه توانسته است جایگاه مناسبی در سیستم بانکی بدست آورد.

وی افزود: این بانک در ارائه تسهیلات تکلیفی بانک مرکزی در بخش‌های مختلف از قبیل: کمیته امداد(ره)، سازمان بهزیستی و وام ازدواج جوانان همواره پیش قدم بوده و اولین بانکی است که به پرداخت تسهیلات یکصد میلیون ریالی ازدواج جوانان مبادرت ورزید.

رییس هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به رشد ۱۰ درصدی منابع جذب شده طی۶ ماه گذشته اشاره و اظهارکرد: در این مدت با تلاش‌های صورت گرفته همکاران، خوشبختانه بانک به نحو احسن فعالیت‌های خود را ادامه داده است.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در ادامه طی سخنانی گفت: عملکرد این بانک در سال‌های گذشته بسیار موفق و مثمرثمر بوده که جا دارد تا از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی با اشاره به تخصیص بهینه منابع این بانک به مصارف قرض‌الحسنه اظهارداشت: بالغ بر ۹۰ درصد منابع جذب شده به ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و در راستای تحقق اهداف اساسنامه بانک مصرف شده و این امر نشان می‌دهد که اعضای هیات‌مدیره، مجموعه مدیران و کارکنان بانک در جهت اساس‌نامه حرکت کرده‌اند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خوشبختانه در این بانک کارشناسان خوبی وجود دارد که می‌توانند در مسیر اهداف و سیاست‌های تبیین شده سازمان راهگشا باشند.

در پایان، حکم مدیرعاملی مرتضی اکبری توسط قضاوی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی اهدا شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: