کد خبر: ۱۹۹۰۴۳
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
0
پول‌نیوز - در دیدار استاندار همدان با سرمایه گذاران کره ای و بومی مقرر شد کارخانه تولید لامپ های LED در همدان احداث شود.

استاندار همدان در این دیدار بر مساعد بودن شرایط برای سرمایه گذاری در استان تأکید کرد و افزود: همه حمایت ها از سرمایه گذاران انجام می شود و سرمایه گذاران با رغبت و سرعت کار خود را دنبال کنند.

محمد ناصر نیکبخت با بیان اینکه همه نوع تضمین حتی شخصی هم به سرمایه گذار داده می شود ادامه داد: مسئولان استان همدان برای سرمایه گذار احترام خاصی قائل هستند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان پیگیر کار احداث این کارخانه خواهند بود گفت: تمام مدیران استان در خدمت سرمایه گذار بوده و مجوزهای سرمایه گذاری در استان نیز به سرعت صادر می شود.

نیکبخت خطاب به سرمایه گذاران خاطر نشان کرد: هیچ گونه نگرانی یا ترس از سرمایه گذاری در استان همدان نداشته باشید.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان نیز بر حمایت همه جانبه مدیر ارشد استان و وزارت اقتصاد و دارایی از سرمایه گذار تأکید کرد.

سید ناصر محمودی با بیان اینکه انتقال سود سهام سرمایه گذاری خارج از کشور تضمین می شود افزود: مجوزهای سرمایه گذاری با سرعت خوبی در استان صادر می شود و براساس پیشرفت کار و پیگیری کارهای اولیه از سوی سرمایه گذار، به سرعت از وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید بر حمایت از سرمایه گذار و همچنین واگذاری طرح های به بخش خصوصی، شرایط برای این کار فراهم است.

وی یکی از رسالت های دولت جمهوری اسلامی ایران را حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: اولویت وزارت امور اقتصادی و دارایی تولید و افزایش ثروت از طریق توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت همه‎جانبه از آن است.

محمودی با بیان اینکه دولت یازدهم با رسیدن به توافق هسته ای نشان داد که از پتانسیل بسیار بالایی در دیپلماسی خارجی برخوردار است افزود: با استفاده از این ابزار مهم می توان به پیشرفت کشور از جمله برقراری ارتباط برای افزایش سرمایه گذاری و حضور کشورهای جهان در ایران کمک شایانی کند.

کیم یونگ کیون سرمایه گذار کره ای و حمید شاهنجرینی سرمایه گذار بومی استان قرار است در سرمایه گذاری مشترک به ساخت کارخانه تولید لامپ های LED در استان همدان اقدام کنند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: همدان ، لامپ LED
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: