May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۳۱۷
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
0
راهکارهای جدید همراه اول که در نمایشگاه تلکام رونمایی شد، شامل کنتورهای انرژی هوشمند، سامانه تعاملی هوشمند خودرو، شهر هوشمند، سلامت همراه و همچنین خانه هوشمند می شود.
پول‌نیوز - مدیرعامل همراه اول و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر همکاری های بیشتر در زمینه خدمات مبتنی بر موبایل انجام تاکید کردند.

در آخرین روز نمایشگاه ایران تلکام 2016، مدیرعامل همراه اول در حاشیه بازدید معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سالن همراه اول گفت: همراه اول در زمینه خدمات دیتای باند پهن و وای فای، خدمات ارزش افزوده، نرم افزارهای متنوع گردشگری، خدمات اینترنت اشیا و سیمکارت گردشگر در خدمت صنعت گردشگری خواهد بود. 

مرتضی رحمانی مقدم نیز در این دیدار با اشاره به توافق های صورت گرفته بین دو سازمان گفت: انتظار می رود صنعت گردشگری بتواند با بهره مندی از قابلیت های همراه اول، فصلی نوین در گسترش خدمات خود با محور موبایل ایجاد کند. 

** سرویس های جدید فناوری «اینترنت اشیا» رونمایی شد 

همراه اول در روز پایانی نمایشگاه ایران تلکام 2016 از سرویس های جدید مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT)، رونمایی کرد. 

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور فراهم سازی بستر مناسب برای هوشمندسازی کشور، در حال توسعه بزرگ ترین زیرساخت نرم افزاری و همچنین پلتفرم لازم برای پیاده سازی اینترنت اشیا و شبکه های پهن پوشش کم مصرف در کشور است. 

راهکارهای جدید همراه اول که در نمایشگاه تلکام رونمایی شد، شامل کنتورهای انرژی هوشمند، سامانه تعاملی هوشمند خودرو، شهر هوشمند، سلامت همراه و همچنین خانه هوشمند می شود. 

اینترنت اشیا مفهومی جدید در دنیای ارتباطات و انقلابی در فناوری اطلاعات است که در آن برای همه اشیا قابلیت ارسال داده از طریق شبکه های ارتباطی، فراهم می شود؛ به گونه ای که همه اشیای متصل به یکدیگر اطلاعات جامع و یکپارچه ای را برای تصمیم گیرندگان و مدیران فراهم می سازند. 

ارزش بازار اینترنت اشیا در دنیا تا سال 2022 میلادی نزدیک به 15 تریلیون دلار بیش بینی شده است که حاصل ارتباطات فراهم شده بین بیش از 50 میلیارد شیء خواهد بود. 
منبع: ایرنا
برچسب ها: همراه اول ، گردشگری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: