May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۱۳۴۵
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
0
پول‌نیوز - جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تعامل پلیس با بازاریان نقش مهمی در اجرای مأموریت‌های ناجا و کاهش جرائم دارد از افزایش ۱۰۴ درصدی کشف کالای قاچاق در ۶ ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسنی در همایش پلیس، امنیت و اصناف در سمنان اظهار داشت: تعامل پلیس با بازاریان نقش به سزایی در اجرای مأموریت‌های ناجا و کاهش جرائم دارد.

وی، نقش اصناف و بازاریان را در شکل‌گیری، قوام و دفاع از انقلاب اسلامی مهم و بی‌بدیل خواند و گفت: وظیفه همه مردم و مسئولان، حفظ و ترویج ارزش‌های انقلاب و نظام است.

حسنی با بیان اینکه بازاریان علاوه بر کارکردهای اقتصادی در تولید و حفظ امنیت می‌توانند دخیل باشند خواستار همکاری اصناف در برقراری امنیت شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به سیاست‌های راهبردی دولت در سال اقتصاد مقاومتی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در سال جاری است.

وی به تلاش‌های شبانه‌روزی و مؤثر پلیس در همین راستا اشاره کرد و گفت: کشفیات قاچاق کالا توسط مأموران انتظامی در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 104 درصد افزایش داشته است.

وی، صاحبان صنوف مختلف را سرمایه‌هایی عظیم در پیشگیری اجتماعی خواند و گفت: بازاریان با پرهیز از خرید و عرضه کالای قاچاق می‌توانند در تحقق این مهم نقش بالایی را ایفا کنند.

در ادامه این همایش رئیس اتاق اصناف استان نیز ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام و گرامیداشت هفته ناجا از حمایت و همکاری مؤثر پلیس با کسبه و بازاریان قدردانی کرد.

علی‌اکبر صیادجو گفت: اصناف با مشارکت و همدلی خود با مسئولان، همیشه یاور پلیس در حفظ و تولید امنیت بوده و هستند.

وی با بیان اینکه برای رشد و بالندگی کشور باید همه یک‌صدا باشیم گفت: توسعه و رشد اقتصاد در سایه امنیت تحقق می‌یابد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: کشف قاچاق ، سمنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: