April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۱۳۸۰
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
0
با دستگیری این متهم سرنخ‌هایی از دیگر متهم جنایت به دست آمد که مشخص شد وی به خرم‌آباد گریخته که با ردیابی‌های مأموران عامل دیگر قتل نیز به دام افتاد.
صدور حکم قاتل تبر بدستپول‌نیوز -حکم اعدام قاتل تبر بدست شیراز به اتهام محاربه و مفسد فی الارض از سوی دادگاه انقلاب اسلامی شیراز صادر شد.

سه متهم این پرونده در مردادماه امسال اقدام به قتل یک نفر و مجروح کردن همراه وی کرده بودند که پس از دستگیری به اتهام محاربه و مفسد فی الارض در دادگاه انقلاب اسلامی مورد محاکمه قرار گرفتند. لازم به ذکر است این حکم قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است،

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان فارس چندی قبل با اعلام خبر دستگیری دو نفر از متهمان پرونده گفت: مأموران امنیتی و انتظامی با انجام اقدام‌های گسترده و تلاش‌های شبانه روزی توانستند یکی از عاملان این جنایت را در ابرکوه یزد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

در ادامه، با دستگیری این متهم سرنخ‌هایی از دیگر متهم جنایت به دست آمد که مشخص شد وی به خرم‌آباد گریخته که با ردیابی‌های مأموران عامل دیگر قتل نیز به دام افتاد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر رسیدگی ویژه به این پرونده اظهارکرد: دادگستری استان فارس برای برخورد با این افراد مصمم بوده و به‌صورت ویژه پرونده آنها را بررسی و حکم نهایی را صادر خواهیم کرد.


منبع:میزان

برچسب ها: قاتل ، قتل ، اعدام ، حادثه ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: