کد خبر: ۲۰۱۴۸۲
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
0
پول‌نیوز - در روز جمعه نیز هوای پایتخت صاف و حداکثر و حداقل دمای هوا ۲۸ و ۱۸ درجه سانتی گراد خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی جو اکثر مناطق کشور را طی سه روز آینده پایدار اعلام کرد و گفت: البته برای برخی مناطق استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان، شرق فارس و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی کشور طی سه روز آینده، گفت: بر اساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در روزهای پنجشنبه و جمعه، عبور موج سطوح زبرین جوی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب را خواهیم داشت.


وی افزود: همچنین برای برخی مناطق استان‌های کرمان، یزد، هرمزگان، شرق فارس و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه بارش در ارتفاعات مرکزی استان کرمان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، ادامه داد: بر این اساس در دامنه این منطقه امکان بروز سیل و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

وی، جو سایر مناطق کشور را طی سه روز آینده، جوی پایدار و سکون نسبی هوا برای غالب مناطق کشور پیش‌بینی کرد و گفت: این وضعیت در روز شنبه برای شهرهای بزرگ و صنعتی غبار صبحگاهی و انباشت آلاینده‌ها را به همراه خواهد داشت.

به گفته وظیفه، هوای تهران در روز پنجشنبه صاف بوده و بیشترین و کمترین دمای هوا نیز ۲۸ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد است. در روز جمعه نیز هوای پایتخت صاف و حداکثر و حداقل دمای هوا ۲۸ و ۱۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین در روز شنبه هوای تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با غبار صبحگاهی و حداکثر و حداقل دما نیز ۲۷ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: