کد خبر: ۲۰۱۵۹۶
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
0
پول‌نیوز - جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها توسط برخی پخش‌کنندگان در آستانه‌ی تعطیلی سینماها برای عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد.

علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» که پخش «فروشنده» اصغر فرهادی و «لانتوری» رضا درمیشیان را برعهده دارد، گفت: فیلم فروشنده تا شامگاه 15 مهر ماه بدون تیزر تلویزیونی و میدانی بیش از 11 میلیارد و 50 میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته‌ی او؛ «لانتوری» رضا درمیشیان نیز فروشش از مرز 6 میلیارد و 400 میلیون تومان گذشته است.

مختاری دفتر «هدایت فیلم» نیز که پخش «خشکسالی و دروغ» پدرام علیزاده با بازی محمدرضا گلزار را برعهده دارد، خبر داد که این فیلم پس از 9 روز نمایش در 27 سینما در تهران، 355 میلیون تومان و در 18 سینمای شهرستان نیز 120 میلیون فروخته است که مجموع فروشش از مرز750 میلیون تومان می‌گذرد.

فرجی از پخش حوزه هنری درباره‌ی آخرین رقم فروش فیلم «هیهات» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» به ایسنا توضیح داد: «هیهات» روز چهارشنبه 2 میلیون و 500 هزار تومان و پنج شنبه 5 میلیون تومان فروش داشته است و مجموع فروش آن در 12 روز نمایش در 10 سالن سینما، به بیش از 27 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد.

به گفته‌ی او؛ «کربلا جغرافیای یک تاریخ» نیز چهارشنبه 500 هزار تومان و پنج شنبه 800 هزار تومان فروخته است، که مجموع فروش آن در 4 سینما در 12 روز اکران به 3 میلیون تومان می‌رسد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: