April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۲۴۹۸
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
0
پول‌نیوز - رئیس جمعیت هلال احمر چالوس اعلام کرد: با تلاش نیروهای امدادی این جمعیت ، شب گذشته چهار مسافر گم شده در جنگل های جاده چالوس نجات یافتند. 
 
کردکار محمودی روز شنبه در گفت و گویی افرود: این چهار مسافر و گردشگر که 2 زن و شوهر بودند عصر جمعه برای دیدن از تالاب ' مشل ' با خودرو پژو در جاده قدیم چالوس کرج وارد جنگل می شوند و به دلیل آشنا نبودن در منطقه گم می شوند.

وی گفت: سرنشینان این خودرو که مسافر و ساکن تهران هستند پس از تلاش های فراوان از بازگشت مسیر ناامید شدند و از طریق شماره 112 امداد جمعیت هلال احمر درخواست کمک کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس افزود: بالافاصله یک اکیپ امداد متشکل از 5 نیروی امدادی عازم منطقه شدند و با تلاش های فراوان این افراد را در حالی که به شدت ترسیده بودند و باک بنزین خودروی آنان نیز خالی شده بود، یافتند.

محمودی با بیان اینکه این افراد با فاصله زیادی از تالاب مشل گم شده بودند، گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمرپس از 2 ساعت تلاش حوالی ساعت 9 شب این افراد را در عمق حدود 30 کیلومتری جنگل یافتند و به سلامت به جاده رساندند.

تالاب مشل یکی از مکان های دیدنی و جنگلی چالوس در مسیر جاده قدیم چالوس قرار دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: