کد خبر: ۲۰۴۴۵۸
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
0
"بیار" یک سرویس فروش اینترنتی است که تا حد امکان این مشکل را حل کرده است، به عبارتی سریعترین سوپرمارکت آنلاین را راه اندازی کرده است ،چون بیار با سوپر مارکت های محلی همکاری می کند ، سفارش مشتری را از نزدیک ترین فروشگاه همکار بیار ارسال می کند.
پول‌نیوز -امروز روز جهانی اینترنت است و به همین مناسبت می خواهیم یک سرویس خرید آنلاین از سوپر مارکت ، به نام "بیار" را معرفی کنیم.

این روزها بازار خریدهای آنلاین گرم است و به دلیل راحتی آن در مقایسه باخرید حضوری، هر روز گرمتر هم می شود. با این وجود بعضی از مردم همچنان تمایل زیادی به خرید آنلاین نشان نمی دهند که این موضوع می تواند دلایل متعددی داشته باشد. شاید یکی از مهمترین دلایل آن فاصله زمانی میان انتخاب کالا و دریافت آن باشد.

 اینکه مشتری امروز سفارش بدهد و فردا یا حتی چند ساعت بعد کالایش را تحویل بگیرد، هرچند پرداخت وجه آن در زمان تحویل باشد، خیلی مطلوب نیست. به خصوص در مورد کالاهای مصرفی که می توان آنها را به سرعت از سوپر مارکت محله تهیه کرد.

سریعترین روش خرید آنلاین از سوپرمارکت"

بیار" یک سرویس فروش اینترنتی است که تا حد امکان این مشکل را حل کرده است. به عبارتی سریعترین سوپرمارکت آنلاین را راه اندازی کرده است. چون بیار با سوپر مارکت های محلی همکاری می کند ، سفارش مشتری را از نزدیک ترین فروشگاه همکار بیار ارسال می کند.

به این ترتیب فاصله زمانی میان انتخاب کالا و دریافت آن به حداقل ممکن کاهش می یابد.

 در این سامانه خریداران می توانند فروشگاه های فعال در محله خود را ببیند و فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. یا اینکه انتخاب بهترین فروشگاه را به سرویس "بیار" بسپارند.
 
"بیار" علاوه بر اینکه تمام امکانات فروشگاه های آنلاین را دارد، با ویژگی مذکور به یک سوپرمارکت آنلاین متفاوت تبدیل شده است. برای آشنایی بیشتر با این سرویس یا خرید از آن می توانید به وب سایت آن مراجعه نمایید. همچنین خریداران در این سرویس می توانند از "نرم افزار سوپرمارکت آنلاین بیار" بر روی گوشی های تحت اندروید یا iOS  نیز استفاده کنند .

در واقع سرویس "بیار" برای سوپر مارکت ها یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده است. صاحبان سوپر مارکت هایی که می خواهند یک ویترین اینترنتی کامل داشته باشند و مشتری های آنلاین از آنها در فضای مجازی خرید کنند، می توانند عضو بیار شوند و برای این منظور، بایستی درخواست همکاری خود را در سایت شرکت هوش گستر ماهان ثبت نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: