کد خبر: ۲۰۵۰۴۵
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
0
 پول‌نیوز - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: حدود ۱۰ هزار ۳۷۰ کیلوگرم سم غیر مجاز وتقلبی در آزادشهر کشف و ضبط گردید.

محمدرضا اصلانی، اظهارکرد: این مقدار سم تاریخ مصرف گذشته، تقلبی و غیر مجاز بودند و ارزش ریالی آنحدود ۱۴ میلیارد ریال برآورده شده است.    

وی افزود: درپی گزارشی مبنی بر تولید و عرضه سم غیر مجاز، مامورین انتظامی آگاهی به همراه کارشناسان سازمان حفظ نباتات، جهاد کشاورزی و مامورین سازمان تعزیرات حکومتی به محل اعزام شدند.    

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر با بیان اینکه محل وقوع جرم شهرک صنعتی آزادشهر بوده است، خاطرنشان کرد: شرکت فوق با نام تجاری شیمی کشت هیرکانیا فعالیت می کرد.  

اصلانی تصریح کرد: متهمین قصد داشتند سم های کشف شده را در هشت نام صنعتی بصورت غیر مجاز و تقلبی و با آرم شرکت های معتبر خارجی روانه بازار کنند.  

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در پایان با بیان اینکه در کارگاه فوق مواد شیمیایی برای سم سازی موجود بود، گفت: مواد کشف شده به جهاد کشاورزی استان ارسال شد.    

وی در پایان بیان کرد: کارگاه فوق بنا به دستور مقام قضایی پلمب شد و متهمین با تشکیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار می گیرند.
منبع: مهر
برچسب ها: سم تقلبی ، آزاد شهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: