May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۵۱۵۰
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
0
ستایش سه ساله که توسط ناپدری اش مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود روز گذشته از بیمارستان ترخیص و به بهزیستی کرمان منتقل شد.
ستایش از بیمارستان مرخص شدپول‌نیوز - محمود حیدری، رییس اداره بهزیستی رفسنجان در جلسه آسیب‌های اجتماعی این شهرستان با موضوع کودک‌آزاری و همسرآزاری گفت: ستایش سه ساله روز گذشته ترخیص و به بهزیستی کرمان منتقل شد، چندین مورد تقاضا داشتیم تا سرپرستی او را قبول کنند، اما شرایط لازم را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماه اول امسال 21 مورد کودک‌ آزاری در رفسنجان داشتیم، افزود: این موارد به کرمان ارجاع داده و سامان‌دهی شدند، عمده عامل این موارد شامل فقر اقتصادی و تزلزل خانواده و مواد مخدر صنعتی در خانواده‌ها بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: اورژانس اجتماعی رفسنجان از دو سال پیش در این شهرستان راه‌اندازی شده و فعالیت خوبی دارد.

تنها شهرستانی که هزینه‌های معتادان را پرداخت می‌کند، رفسنجان است و خیران در این حوزه همکاری دارند و البته هزینه نگهداری این معتادان بسیار بالاست.

حیدری افزود: از مسؤولان تقاضا داریم در مواردی مانند کودک‌آزاری، همسرآزای، سالمندآزاری و ... کمک کنند که سامان‌دهی شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه‌های اورژانس اجتماعی بالاست، آزمایش‌ها، پزشکی قانونی و ... از جمله این هزینه‌هاست که باید پرداخت کنیم و اعتبار اورژانس خیلی کم است.


منبع:جام جم آنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: