کد خبر: ۲۰۵۲۲۳
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
0
  پول‌نیوز -  تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نتیجه ۸-۶ تاهیتی را شکست داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست تاهیتی جواز حضور در فینال مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای را بدست آورد و حریف برزیل شد. بازی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی از مرحله گروهی رقابتهای جام بین قاره ای ۲۰۱۶ در امارات آغاز شد. قبل از آغاز این دیدار یک دقیقه سکوت برای درگذشت منصور پورحیدری اسطوره فقید تیم ملی و باشگاه استقلال توسط بازیکنان و تماشاگران انجام شد.

این بازی در هر ۳ تایم بسیار جذاب و دیدنی پیگیری شد و دو تیم با باز کردن دروازه یکدیگر پاپس نمی‌کشیدند. در نهایت این بازی که ۱۴ گل به همراه داشت با نتیجه ۸ بر ۶ به سود ایران به پایان رسید تا تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان حریف برزیل در فینال شوند. در این بازی مسیگر ۲ بار، بلوک باشی ۳ بار، اکبری ۲ بار و احمدزاده درخشش خوبی داشتند و موفق به گلزنی شدند. پیش از این بازی هم برزیل موفق شده بود با شکست روسیه راهی فینال شود.
برچسب ها: فوتبال ساحلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: