May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۵۹۷۲
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
0
سامی یوسف : ما باید ایمانمان به او را حفظ کنیم و در این امتحان‌های سخت به او نزدیک‌تر شویم و بدانیم که همیشه بدون هیچ شکی٬ او داناست و همیشه او فرمان می‌دهد .
واکنش سامی یوسف به انتخابات آمریکاپول‌نیوز - سامی یوسف خواننده جهانی در یادداشتی نسبت به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

در یادداشت وی آمده است: «مسلمانان و غیرمسلمانان زیادی عمیقاً تحت تاثیر نتیجه‌ انتخابات آمریکا هستند.

 من مایلم که به خودم و به دوستان عزیزم یادآوری کنم که خداوند، قدرت مطلق و بزرگ‌تر از هر کسی یا هر قدرتی روی زمین است. اوست که قدرت می‌بخشد و اوست که قدرت می‌گیرد. همه‌ قدرت‌ها و بخشش‌ها متعلق به اوست.

ما باید ایمانمان به او را حفظ کنیم و در این امتحان‌های سخت به او نزدیک‌تر شویم و بدانیم که همیشه بدون هیچ شکی٬ او داناست و همیشه او فرمان می‌دهد .

چه بسیار شود که اتفاقی برایتان بیفتد و شما آن را دوست نداشته باشید اما به نفع شما باشد و چه بسیار باشد که اتفاقی برایتان بیفتد و آن را دوست داشته باشید اما به ضرر شما باشد. خداوند می‌داند و شما نمی‌دانید. (آیه‌ دویست‌وشانزده سوره‌ بقره)

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: