نشست حاميان محيط زيست با مسئولین بانك ايران زمين
پول‌نیوز - در هفتمين روز از برگزاري بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات در مصلي تهران، نشست حمايت از محيط زيست با حضور مهدي عباس نيا مدير شبكه و امنيت سيستم بانك ايران زمين، مديران و فعالان محيط زيست و بهزاد فراهاني بازيگر مطرح سينما برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين نشست به بحران هاي پيش روي جنگل هاي كشور و فرهنگ سازي جمع آوري زباله ها از مناطق زيست محيطي و گردشگري و نيز بحران كمبود آب و تخريب جنگلهاي طبيعي كشور در چند سال آينده پرداخته شد.

مدير شبكه و امنيت سيستم بانك ايران زمين در اين نشست ضمن ابراز نگراني از شرايط موجود پيش روي جنگلها و منابع طبيعي، از حمايت بانك ايران زمين از محيط زيست در بخش مسئوليت اجتماعي طي سالهاي اخير خبر داد و گفت: در حال حاضر يكي از اقدامات بانك در زمينه حمايت از جنگلهاي كشور، حذف كاغذ از مراودات اداري مجموعه است.

وي افزود: يكي از اهداف مهم بانك ايران زمين اجراي گسترده بانكداري الكترونيك و ارائه خدمات ديجيتال در راستاي كاستن از آلودگي هاي محيط زيستي و حفاظت از زيست بوم كشور است.

در انتهاي اين نشست متخصصين اين حوزه به سوالات حاضرين پاسخ دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: