April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۳۴۳
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
0
 پول‌نیوز - شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت از ۱۶ آذرماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 در این نمایشگاه ۲۷۰ شرکت داخلی و ۱۵۰ شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اندونزی، تایوان، اوکراین، امارات، ترکیه، چین، اسپانیا، هند، فرانسه، هلند، سوئد، مالزی، انگلیس، کره‌جنوبی، آمریکا، هند، روسیه، هلند، لبنان، تایلند، استرالیا، اسلوانی و … درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و حضور پررنگی خواهند داشت.
«مهشید منفرد»، مدیر اجرایی این نمایشگاه در آستانه برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: استقبال جهت حضور در نمایشگاه و ثبت‌نام همچنان ادامه دارد  که این امر بیانگر امید و اطمینان آنها از توسعه روابط اقتصادی با بازرگانان و سرمایه‌گذاران خارجی است.
به گفته وی، شورای سیاستگذاری براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهداف دولت مبنی بر ترغیب ورود کالاهای سرمایه‌ای، ماشین‌آلات، ابزار و مواد اولیه به جای محصولات تمام شده از خارج کشور، نهایت سعی خود را به عمل آورده تا نمایشگاه مزبور رویدادی باشد در مسیر توسعه زیرساخت‌های صنعت و اقتصاد کشور تا محلی برای ورود کالاهای مصرفی و تمام شده که باعث مقابله سرمایه‌گذاران و صنعتگران خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تهران ، نمایشگاه رنگ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: