May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۴۳۷
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
0
پول‌نیوز - مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی پایتخت گفت: با توجه به کاهش میزان مراجعات در شیفت دوم کاری مراکز معاینه فنی و ارائه خدمات در کمترین زمان و بدون معطلی، ساعت کاری این مراکز کاهش یافت.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، سید نواب حسینی منش افزود: ساعت کاری تمامی مراکز از روز دوشنبه (به استثناء مرکز بیهقی و دماوند که تا ساعت 21:00 فعال هستند) به ساعت 17:00کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه روزانه هفت هزار خودرو برای دریافت تأییدیه معاینه فنی به مراکز 13 گانه معاینه فنی خودرو شهرداری تهران مراجعه کردند افزود: به منظور کاهش زمان معطلی و صف های انتظار، فعالیت مراکز تا ساعت 24 افزایش یافت.

به گفته حسینی منش در این مدت به حدود 300 هزار دستگاه خودرو خدمات ارائه شد.

حسینی منش با اشاره به اعمال جریمه روزانه 50 هزار تومان برای خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده زوج و فرد پایتخت افزود: براساس مصوبه شورای عالی ترافیک کشور، کنترل معاینه فنی به صورت مکانیزه با استفاده از دوربین بزودی به تمامی شهر تهران تسری خواهد یافت و شهروندان با توجه به خلوتی مراکز هرچه زودتر نسبت به انجام معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به تشدید آلودگی هوا در روزهای اخیر و تصمیمات کمیته اضطرار درخصوص برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تصریح کرد: اینگونه اقدامات بدون تردید تنها مسکن موقت برای بیماری آلودگی هوا در کلانشهر تهران بوده و چاره ایی صحیح برای حل این معضل نیست.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی پایتخت با اشاره به تصویب لایحه هوای پاک در مجلس شورای اسلامی و کاهش قانون معافیت معاینه فنی از پنج سال به 2 سال اظهار کرد: امیداوریم هرچه زودتر جزئیات این قانون به تصویب برسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: