May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۴۸۱
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
0
شاخص قلم گاو تلیسه با 1.4 درصد افزایش نسبت به فصل قبل بیشترین افزایش و نسبت به فصل مشابه سال قبل با 4.08 درصد کاهش روبرو بوده است
تورم تولید محصولات گاوداری‌های صنعتی 0.7 درصد استپول‌نیوز -تورم تولیدکننده محصولات گاوداری صنعتی در تابستان سال ۱۳۹۵ به عدد ۲۱۶.۶۳ درصد رسید که نرخ تورم ۰.۷۹ درصدی را نشان می‌دهد.

 بر اساس اطلاعاتی که مرکز آمار منتشر کرده است، شاخص کل قیمت تولید کننده محصولات گاوداری های سنتی، صنعتی در فصل تابستان ۱۳۹۵ به عدد ۲۱۶.۶۳ رسید که ۵۵ درصد افزایش نسبت به فصل قبل و ۱.۲۴ درصد کاهش را نسبت به فصل مشابه سال قبل و نرخ تورم ۰.۷۹ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین در فصل مورد بررسی شاخص کلیه اقلام غیر از گاو شیری با افزایش مواجه بوده است. شاخص قلم گاو تلیسه با ۱.۴ درصد افزایش نسبت به فصل قبل بیشترین افزایش و نسبت به فصل مشابه سال قبل با ۴.۰۸ درصد کاهش روبرو بوده است

این درحالی است که شاخص قلم گاو شیری با ۲۵ درصد کاهش نسبت به فصل قبل مواجه بوده است. در فصل مورد بررسی شاخص قیمت استان خوزستان با ۹.۹۶ درصد افزایش در شاخص کل نسبت به فصل قبل، بیشترین افزایش را داشته است.

در حالی که قیمت شاخص استان مذکور نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱۸.۸۰ درصد افزایش داشته است. لازم به ذکر است شاخص قیمت استان زنجان با ۷.۱۱ درصد کاهش در شاخص کل نسبت به فصل قبل با بیشترین کاهش روبرو بوده است. در حالی که شاخص قیمت استان مذکور نسبت به فصل مشابه سال قبل ۹.۳ درصد کاهش روبرو بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: