May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۷۱۱۳
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
0
پول‌نیوز - جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز شنبه نیز طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد اجرا شده و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسن عابدی در این باره گفت: برابر مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوا در مواقع اضطرار طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی در محدوده زوج و فرد و تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

وی افزود: بنابراین روز شنبه طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد از ساعت ۶:۳۰ آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت و شرط ورود خودروها به محدوده زوج و فرد تنها داشتن مجوز طرح ترافیک است.

عابدی اضافه کرد: این وضعیت تا اطلاع ثانوی در روزهای غیر تعطیل ادامه خواهد داشت و اگر چنانچه خودروهای فاقد مجوز طرح ترافیک وارد محدوده زوج و فرد شوند توسط دوربینهای کنترلی پلیس و ماموران جریمه خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: محدوده طرح زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه های نواب و چمران محدود می‌شود

وی با اشاره به تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا گفت: ماموران پلیس خودروهای فاقد معاینه فنی و همچنین آلاینده را جریمه خواهند کرد افزون بر آن دوربین های کنترل محدوده زوج و فرد نیز نسبت به اعمال قانون خودروهای  فاقد معاینه فنی بر اساس اطلاعات سامانه سیمفا اقدام خواهند کرد.

عابدی از شهروندان خواست با توجه به شرایط آلودگی هوا از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر استفاده کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: