April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۷۳۸۴
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
0
پول‌نیوز - ​بارش برف و برودت دما مدارس شهرستان نمین در استان اردبیل را طی روز دوشنبه اول آذرماه به تعطیلی کشاند.

ورود سامانه سرد و بارشی به استان اردبیل طی ۲۴ ساعت گذشته، از ساعاتی قبل موجب آغاز بارش ها در برخی مناطق این استان شده است.

بارش ها که از عصر یکشنبه بویژه در نواحی مرکزی استان اردبیل آغاز شده بود هم اکنون مناطق سردسیر و کوهستانی را سفید پوش و دمای هوا را به شدت کاهش داده است.

این بارش ها و افت دما در برخی شهرها از شدت بیشتری برخوردار بوده که همین امر تعطیلی مدارس را برای فردا دوشنبه در پی داشته است.

براین اساس و بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان نمین در سری صبح فردا دوشنبه تعطیل اعلام شد.

انتظار می رود با توجه به افت محسوس دما و نیز پیش بینی آغاز بارش های شدیدتر طی ساعات آینده از سوی هواشناسی استان اردبیل، مدارس شهرستان های بیشتری برای فردا تعطیل اعلام شود.

این شرایط برای مرکز استان نیز دور از انتظار نیست. چرا که علاوه بر احتمال بارش بیشتر طی نیمه شب، دمای هوا اردبیل برای صبح دوشنبه منفی هفت درجه پیش بینی شده است.

در حال حاضر اطلاعیه شماره یک اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تنها مدارس ذکر شده شهرستان نمین را تعطیل اعلام کرده است.
منبع: مهر
برچسب ها: مدرسه ، برف ، نمین ، اردبیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: